Πέμπτη, Ιανουαρίου 03, 2008

Το όνομά μου

Με κάλεσαν να παίξω σε ένα παιχνίδι! Και έχει περάσει πολύ καιρός και πολύ λυπάμαι που δεν μπόρεσα νωρίτερα να ανταποκριθώ. Αλλά προείχαν άλλα. Ίσως πιο επιτακτικά.
Πού θα ήθελα να δω γραμμένο το όνομά μου?
Το "mithradir" πουθενά. Μου φτάνει που το παραθέτω εδώ, αλλά και σε μέρη όπου νιώθω σαν το σπίτι μου.
Τώρα το πραγματικό μου όνομα θα ήθελα να το δω γραμμένο στο εξώφυλλο ενός βιβλίου. Ενός πολύ συγκεκριμένου βιβλίου. Στις προθήκες των βιβλιοπωλείων θα ήθελα να το δω. Κάποτε είχα μια ευκαιρία και την έχασα. Ο ανόητος, τη θεώρησα τιμωρία. Δεν θα μου επιτρέψω να το ξανακάνω.
Καλώ την Krotkaya, την envain, τον Abstraction και τέλος την γλυκυτάτη Stefy να μας τα πουν. Είναι άλλωστε και έθιμο της εποχής!!!

11 σχόλια:

krotkaya είπε...

έχω παίξει ήδη καλέ!

stefy είπε...

Εγώ δεν έχω παίξει! Καλή χρονιά, με υγεία!!
:))

mithradir είπε...

Καλά βρε κροτκάκι μη μου αγχώνεσαι!!!

Στεφυ μου περιμένω να δω τι καλά θα μας πεις. Φιλιά και καλή χρονιά επίσης...

abstract type of human είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
abstract type of human είπε...

Καλή χρονιά και από εδώ!

Τι μας καλείς να πούμε;
τα κάλαντα;...δεν πέρασε ο καιρός τους; :P

Ή μήπως που θα ήθελα να δω γραμμένο το όνομά μου;
αν είναι αυτό έχω 2 ιδέες που μου ήρθαν αυτόματα...σε ταφόπλακα και σε πορνοταινία ως παραγωγός...:Ρ

mithradir είπε...

Γεια σου... Καλή χρονιά και ότι επιθυμείς!!!!
Γράψε ότι νομίζεις φίλε μου. Θα μπορούσε να γίνει ένα πολύ ωραίο "πειραματικό" γραπτό αυτό το κάλεσμα.
Για προσπάθησε.
Πότε έρχεσαι? Να τα πούμε!!!!!!!!!

Π.

abstract type of human είπε...

Ημερομηνία επιστροφής στα πάτρια εδάφη...άγνωστη
Παρ'όλα ταύτα αποστολή εξετελέσθει...

Loth είπε...

TI ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΕ???ΘΑ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΤΙ Η' ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΟΝΟΜΑ??
ΚΑΛΗΜΕΡΕΕΕΕΕΕΕΕΣ! ;P

mithradir είπε...

Γεια σου καλή μου!!!
Τι κάνεις?
Εγώ πήζω, λιώνω και δεν παλιώνω!!!
Θα γράψω λοιπόν κάτι πάνω σε αυτό για να σας ενημερώσω για τη ζωή μου που γαμιέται αυτή τη στιγμή!!!!!!!
Φιλιάαααααααααααααααααααα,
Π.

Loth είπε...

XAΛΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑ..ΘΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΚΙ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΦΤΑΣΕΙΣ ΥΠΟΤΙΤΛΟΥΣ ΘΑ ΦΑΜΕ ΚΑΙ ΠΟΠ ΚΟΡΝ!
ΥΠΟΜΟΝΗ ΟΕΟΟΟ
ΜΑΑΑΑΤΣ ;P

disa είπε...

h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片